Väsbyn Suomi-seuran uusi nuoriso- ja perhejaosto järjestää yhdessä Ruotsinsuomalaisen koulun vanhempainyhdistyksen kanssa rennon ja hauskan lautapeli-illan!
Lauantaina 30.5.
Klo 16.30 alkaen (muutama tunti eteenpäin)
Seuran tiloissa
Tapahtuma on tarkoitettu Ruotsinsuomalaisen koulun oppilaille ja heidän vanhemmilleen sekä Suomi-seuran jäsenille.
Tarjolla:
Pizzabuffet
Limua ja mehua
Pelaamista hyvässä seurassa
Ota mielellään mukaan omia lautapelejä tai pelikortteja!
Paikkoja on rajoitetusti (n. 30 osallistujaa), joten varmista paikkasi ajoissa!
Paikan varaus tapahtuu maksamalla 20 kr nimellinen varausmaksu per osallistuja Swishillä numeroon 0701495480 (Sonja Tigonen). Maksu tilitetään lyhentämättömänä seuran toimintaan. Kirjoita Swishiin viestiksi "lautapeli-ilta".
Tapahtumaa rahoitetaan ISOFin avustuksella.
Tervetuloa viettämään mukava ilta pelien, herkkujen ja yhdessäolon merkeissä!
Järjestetään yhdessä Väsbyn Ruotsinsuomalaisen koulun vanhempainyhdistyksen kanssa: https://www.facebook.com/groups/1469471923361543/

